dinsdag 23 juni 2009

Opa en oma op bezoek


Opa en oma Enschede zijn het afgelopen weekend op bezoek geweest, en dat betekende voor ons het eerste echte vakantieweekend: we hebben heerlijk aan het zwembad gehangen, gebarbecued en gezellig gekletst. Jan Paul en ik kregen heerlijk de gelegenheid om samen een avondje uit te gaan. Dat begon al goed; we belanden in een chiringuito (beachbar) die pal op de wind stond. Na een drankje bliezen we de aftocht, en reden we door naar een andere plek met allemaal leuke restaurantjes. Het was daar echter overval, en pas na een kwartier rijden vonden we een parkeerplek. We stapten uit de auto en ik wilde mijn tas pakken... maar die was ik bij de chiringuito vergeten. Teruggereden, weer het hele stuk over het strand gelopen en gelukkig was de tas er nog. We besloten niet terug te gaan naar het drukke plekje. Inmiddels waren we zo uitgehongerd dat we de eerste de beste tent binnengingen: een indiaas restaurant. Niet bepaald mijn droomrestaurant hier in het culinaire Andalusia, maar gelukkig was het wel lekker...

Opa en oma verschenen in hun grote camper. We waren bang dat die camper onmogelijk bij ons de berg op zou komen, maar mijn schoonvader is niet voor een kleintje vervaard. Bovendien bleek de motor van de camper tien keer sterker dan die van ons bakkie, dus uiteindelijk reed hij met gemak de berg op. Op ons parkeerplaatsje was gelukkig ruimschoots plek. Ze bleven vier dagen en we vonden het allemaal jammer toen ze weer gingen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten