donderdag 30 juli 2009

Aan het werk

Na de eerste problemen met het verkrijgen van een internetverbinding bleek het werken hier geweldig te gaan. Elke ochtend zetten we onze computers op de tafel in de serre, hielden we via Skype contact met Nederland en konden we gewoon doorwerken alsof er niks aan de hand was. Dit hadden niemand twintig, vijfentwintig jaar geleden toch kunnen bedenken?


Tijdens de 10 weken dat we hier waren hebben we maar liefst drie nieuwe producten geïntroduceerd (althans, de derde wordt morgen geïntroduceerd) en alles verliep vlekkeloos. Ik heb wel minder geschreven dan ik van plan was - je neemt jezelf mee natuurlijk, en waar ik in Nederland moeilijk de tijd en ruimte voor kon wisten is hetzelfde hier in Spanje. Ik heb dus geen boek afgeschreven, maar aan één boek heb ik erg veel geschreven en dat is dan ook bijna af.

Voor de nieuwsgierigen, onze nieuwe producten zijn:



En de dvd "Money, and the law of attraction" van Esther en Jerry Hicks (plaatje en link nog niet beschikbaar!), die op 1 augustus geïntroduceerd wordt en rond 20 augustus uitkomt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten